Oldalak

2013. december 9., hétfő

Újra itt...

...ismét!!!
Az elmúlt hónapok sajnos nem az én javamat szolgálták, de apránként megpróbálok visszatérni!
A legutóbbi bejegyzésemben egy bizonyos 'párna sorsolásról' volt szó melynek nem más lett a szerencsés győztese mint az én nővérem!!!Legalább családban maradt a párna!-)

Készült ismét sok minden az elmúlt időkben de ez a borús idő nem éppen alkalmas a fotózásokra, de rajta leszek, hogy mindent megpróbáljak bepótolni!

Kicsit elkacsingattam a horgolástól ismét és ez a két dolog született a 'volt' kolléganőmnek ( mert időközben munkahelyet is váltottam!) :







Egy nagyon egyszerű horgolt virág és szintén egy nagyon egyszerű papírhajtogatásból készült virágcsokor!

Az utóbbiról itt és itt is találtok nagyon jó videókat az elkészítéséről!

 A horgolt virághoz pedig az interneten ( FACEBOOK) találtam érthető, jó "leírást", ami igazából képekből áll, de én ezen is jól eligazodtam!



A fotók minősége szintén nem a legjobb mert mobillal készült, utólag is elnézést.

(Remélem!) Hamarosan újra tudok jelentkezni, mert még sok mindent szeretnék veletek megosztani!
Addig is további szép napot!!!
Üdvözlettel : Bertus!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Rendelésre is készítesz? Ködröshegyen laksz? Én kapolyon.Szeretnék a lánykámnak fotózásra valamit de én csak most kezdtem a horgolást.Valahogy a láncszemnél nem jutok tovább.:-D nem hinném,h.a fotózásra képes lennék bármit is összeállítani.:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A "szomszéd" faluban lakom ( P.Sz.)Rendelésre is készítek holmikat, ha még aktuális kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a grannymania@freemail.hu e-mail címen, ott megbeszélhetjük a részleteket is.
      A horgolást pedig ne add fel!Még az ált. isk. - ban tanultam meg horgolni, de ott csak a rövidpálcákig jutottunk el. Az egyráhajtásosra valahogy magamtól jöttem rá. Ez volt 15 éve!!!Azóta rengeteg videót és képes útmutatót lehet találni a neten.( Hol volt akkor még net?!)
      Intenzíven pedig 3-4 éve horgolok és hidd el még ma is találok olyan dolgokat amiket én sem értek , de nem szabad feladni! Ha tényleg érdekel a horgolás és úgy érzed hogy ez tényleg kikapcsol akkor gyerünk csináld, próbálkozz! El sem tudom mondani, hány órát töltöttem a gép előtt, mire én is rájöttem, hogy mit- hova? ,de ma már rutinból megy!Ahogy a mondás is tartja: gyakorlás teszi a mestert!
      Boldog karácsony ez úton is!
      Üdvözlettel: Bertus!

      Törlés