Oldalak

2012. június 1., péntek

Hajpánt minták

Megtaláltam őket!!!Csak nem a megszokott helyre mentettem el a képeket!Akkor lássuk őket:


10 láncszem az alap, utána kettő láncszem magasítás, majd az ötödik láncszembe a következőket horgoljuk: kettő egyráhajtásos pálca, egy láncszem , majd megint kettő egyráhajtásos pálca következik és végül egy egyráhajtásos pálca az első szembe.Ezt a kívánt hosszúságúra horgoljuk és a két végét összehorgoljuk. Díszítheted virággal, gombbal , vagy bármi neked tetsző dologgal!

A lila, fehér és zöld hajpántokhoz nem készítettem képeket, mert azok nagyon egyszerűek:
5-6-7-10 (vagy amennyit akarsz, attól függ milyen vastagra szeretnéd)láncszem az alap, kettő láncszem magasításnak, és végig egyráhajtásos pálcákkal dolgozunk.Ha ezeknél is elérted a kellő hosszúságot, szintén összehorgolod a végüket és kész is!!!


A múlt heti játékomnak meglett a győztese (ITT) olvashatok róla), és többen is jelezték, hogy szeretnének mintát kérni úgyhogy az lesz jövő héten olvasható a blogomban csak még nem tudom , hogy milyen fonalból készítsem el. Az eredeti a már megszokott Baby Red Heart fonalból van, most mondjuk a Catania-ra gondoltam(az is megfizethető és jó minőségű fonal és szerintem minden rövidárú boltban tartanak belőle!)Úgyhogy ha te is elszeretnéd készíteni, addig szerezz be 3 gombócot a neked tetsző színekből és egy 5-ös horgolótűt!!!Addig még jelzek hogy én melyikből készítem!!!

Legyen nagyon szép hétvégétek!

 Üdvözlettel: Bertus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése