Oldalak

2012. február 29., szerda

Horgolt sál

Oldalt a "fotóalbumomban" feltettem egy képet egy horgolt sálról aminek a forrását, leírását, mintáját szeretném megosztani. 
Először a sál:





A sál leírását
itt

( ha mégsem sikerült volna jól belinkelnem akkor bemásolom:http://kreativotlet.blog.hu/2011/03/21/horgolt_sal)

találtam, de én változtattam a mintán mert az eredeti valahogy nem igazán jött be!
Jöjjön a (saját) minta:

A kezdő láncszem sor kb. 220 szem volt, a második sorban minden szembe 2 db egyráhajtásos pálcát horgoltam( de úgy is kipróbáltam ,hogy az egyik szembe 2db-ot, a másikba 3 db-ot horgoltam, úgy is mutatós!). A harmadik sorban pedig minden második szembe szaporítottam. Ez a sál nálam 3 gombóc Baby red heart fonalat "falt fel"!A megajándékozott személy öröme viszont felbecsülhetetlen volt!A mintát lehet folytatni, attól függ te milyen vastagra szeretnéd.

Amúgy én is olyan bolond vagyok, hogyha megtetszik valami, akkor képes vagyok napokig, sőt hetekig kutatni a neten, amíg meg nem találom a nekem való mintát, vagy leírást!

Remélem a mintám, valamint a leírásom is érthető! 

További szép hetet, üdvözlettel: Bertus!!

2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon tetszik ez a sál, meg is csinálnám szívesen. Azt esetleg nem tudod véletlenül, hogy 1 gombóc cataniából mekkora lenne???? Te ilyen fonalból csináltad, milyen mennyiségből és mekkora lett???? Köszi Lampertné Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit!!!Hát sajnos a hosszára már nem emlékszem, de kb 1 méter volt.Ha cataniából szeretnéd, szerintem még vásárolj hozzá, mert egy gombóccal kb. a feléig jutsz el, mivel a második, illetve a harmadik sor már nagyon fonalfalós!Ha nem tudsz abból az árnyalatból beszerezni többet, az se baj, mert ha még szerzel két másik színt, akkor csinálhatod csíkosra és az tuti eredeti lesz!!!És mint említettem ez a sál nálam 3 gombóc fonalat falt fel a Baby red heart-ból, ami valamivel hosszabb, mint a catania.De igazából kezdőláncszemsornál tudod beállítani, hogy te milyen hosszút szeretnél, nem muszáj az én leírásomat követned,bátran kísérletezz!!!De ha viszont "nagyon" tetszik, akkor inkább kövesd a leírást!!!Nagyon bízom a sikeredben!!!

      Törlés