Oldalak

2012. március 3., szombat

Volt egyszer...

 ősszel egy rendezvény( aminek a címét még nem árulom el!), nem messze tőlünk! Épp vásárolni indultunk , mikor egyszer csak meg pillantottam a plakátot, és a címe már nagyon felcsigázott!!!Gondoltam, hogy nekem itt a helyem ezen a rendezvényen, de sajnos a sors közbe szólt és mégsem tudtam teljesen elmenni rá, csak a legelejére(9 órára, a rendezvény pedig 10-től kezdődött)!Hát ilyen az én szerencsém!És sajnos maradni sem tudtunk mert a páromnak el kellett mennie, nekem meg nincs jogsim, ne de majd idén!( A felén már túl vagyok, mármint a jogsinak!)De ha már elmentünk gyorsan körbe néztem , hogy tényleg az e amire gondoltam.Hát valami olyasmi volt!Kézzel készített, egyedi dolgok voltak ott, patworch ( nem tudom jól írtam-e) takarók, terítők, kézzel készített egyedi szappanok , horgolt játékok, ruhaneműk, fülbevalók, és volt ott még egy fülbevalós, ő nem tudom miből készítette, de azok is álom szépek voltak!
Nos hát így jött az ötlet, hogy én is rész akarok venni a következő rendezvényen a horgolt dolgaimmal, de sajnos még azóta nem jelentkeztek, hogy pontosan hol és mikor lesz.Remélem mivel már kijött a jó idő hamarosan megrendezik. Azóta viszont sapikat horgolok, amikor csak időm engedi!
Mihelyst megtudom az időpontot, óriás betűkkel fogom hirdetni, hogy akinek kedve van jöjjön el akár nézelődni, akár árulni.
Most pedig jöjjön egy pár kép(aztán még több)!!!







Az utolsó kép tegnap készült.Már régóta érdekelt ez a minta, hát kipróbáltam, így sikerült!Hamarosan még több képpel jelentkezem!
Nagyon szép, napsütéses hétvégét kívánok!Üdvözlettel:Bertus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése