Oldalak

2012. június 17., vasárnap

Egy gyors sali...

Ma csak tényleg egy gyors saláta elkészítésére volt időm, melyet gondoltam megosztok veletek!

Adott volt a házi " bio " hagyma,
valamint "bio" saláta. A hagymából két fejet használtam , a saláta meg kb két közepes fej salátának felel meg. Ezenkívül szükségünk lesz egy kígyóuborkára, egy nagy doboz tejfölre, sóra, kaporra...
Az uborkát vékonyra felszeleteljük...



 majd rászeljük a hagymát és ízlés szerint megsózzuk...

...a tejfölt elkeverjük a kaporral (lusta voltam felmenni anyumhoz friss kaporért, ezért szárítottat használtam, ebből pedig egy csapott evőkanállal tettem bele)...

...majd hozzákeverjük a lesózott uborkát és hagymát...

...a salátát felszeleteljük...

...majd az egészet jól összekeverjük és lehűtve tálaljuk!!!

Jó étvágyat !!!
Üdvözlettel: Bertus!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése