Oldalak

2012. június 23., szombat

Horgolt párna... (1. rész)

A horgolt takarómhoz (amit még nem fejeztem be), szerettem volna egy párnát is, de nem igazán tudtam milyen mintával horgoljam meg. Ugyanolyat nem akartam mint a takaróé (amiről

 ITT 

olvashattok), hanem kellett valami új, amit még nem csináltam!!!És akkor elkezdtem keresni egy olyan mintát, amit négy színből tudok megcsinálni és akkor ráakadtam 


amelyet én is elkészítettem!












Nagyon szép minta és tényleg könnyű elkészíteni, de szerintem egy kicsit "fonalfalós" , amint a képen is látszik,de ezt is embere válogatja, ki hogy horgol.






 Így nézett ki a tervem és így valósult meg!Úgy terveztem, hogy nagyi mintával még körbehorgolom. A párna hátulját pedig sima nagyisra terveztem. 
Hamarosan jelentkezem a többi résszel is!!!
Addig is legyen nagyon szép hétvégétek, üdvözlettel: Bertus!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése