Oldalak

2012. június 29., péntek

Horgoljuk körbe a körőshegyi völgyhídat???

Az ötlet szintén a párom fejéből pattant ki, mikor neki álltam képeket keresni a völgyhídról, hogy egy kis photoshoppal megbolondítsam (erről majd később) .Árgus szemekkel nézte, hogy miért a neten nézegetem, mikor itt van tőlünk 5 km-re és minden nap láthatom mikor elmondtam neki a tervemet, mire ő: azt hittem körbe akarod horgolni!!!!
Úúúúúúhhhh- mondtam-  te egy zseni vagy!!!!
Nos hát neki álltam osztani -szorozni és gondolkodni, hogy is lehetne ezt megvalósítani és ha egyáltalán sikerül is  mi legyen a nagyikockák sorsa!!!
A tervem a következőképpen néz ki: Egy úgynevezett " gerilla akció" lenne, sima nagyinégyzetekre gondoltam 15x15 -re, ebből összesen 123 db-ot kellene beszerezni. Ha 20x20 -sal csinálnánk akkor pedig 93 db-ot. Egy sor jönne ki ebből. Egy pillér összesen 1850 cm. A nagyinégyzetek további sorsáról pedig úgy gondoltam, hogy ki lehetne állítani a hamarosan mégépülő


vagy egy helyi szervezetnek felajánlani( pl: óvodának).
Lehet hogy egy kicsit "bolond " vagyok, de ez az ötlet teljesen felcsigázott!!!
Kíváncsi vagyok a véleményetekre( jóra is, rosszra is!!!)!!!!
Felhívásomat megtaláljátok a


is!!!
További szép hetet, üdvözlettel: Bertus!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése